Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0906


Obowiązki:

Prowadzenie dokumentacji w zakresie ustawy o zamówieniach publicznych, w tym przygotowanie pod względem proceduralnym przetargów, prowadzenie rejestru, sporządzanie sprawozdań, kontrola przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych przez wszystkie działy Ośrodka, opracowywanie regulaminów wewnętrznych zgodnych z ustawą o zamówieniach publicznych, wszczynanie postępowań zgodnych z regulaminem wewnętrznym na zaopatrywanie Ośrodka w materiały i urządzenia, powiadomienie o przetargach zgodnie z ustawą, wykonawców i dostawców usług.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo zamówień publicznych
  • obsługa komputera - exel, word
  • Doświadcznie zawodowe na podobnym stanowisku.

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Staranność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.


Miejsce pracy: Świętokrzyska 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Adres www: http://www.bip.mosir.ostrowiec.pl/index.php/ogloszenia/nabor-pracownikow


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi