Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/0039


Obowiązki:

Telefoniczna obsługa klienta w zakresie oferowanych produktów i usług
Aktywna sprzedaż
Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami;
Zapewnienie wysokiej jakości współpracy z klientem poprzez utrzymywanie stałego kontaktu i wsparcie klienta;
Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • brak lub niepełne podstawowe

Pozostałe wymagania:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Odpowiedzialność, sumienność - praca z danymi osobowymi Punktualność cenimy czas naszych Klientów Gotowość do pracy w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku lub w elastycznym grafiku w godzinach 13:00-21:00 (min 25h tygodniowo) Ambicja i dążenie do realizacji postawionych celów Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne Oferujemy: Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem W programie wdrożenia poznasz też zespół, kulturę oraz nasze wartości Umowę zlecenie ze stawką min. 20 zł brutto z możliwości przejścia na umowę o pracę już po 1 miesiącu pracy Dodatkowe bonusy Pracę zdalną po wdrożeniu obowiązków Dostęp do kawy, herbaty i w każdy czwartek coś pysznego dla każdego pracownika Możliwość korzystania z karty multisport


Miejsce pracy: TADEUSZA REJTANA 36, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem z Nami współpracy prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@unicall.biz bądź kontakt telefoniczny pod numerem 697313444. Zapraszamy również do wizyty w naszym biurze: al. Rejtana 36, biurowiec Conres, 3 piętro. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, dane osobowe przetwarzana będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody do-tyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Natural Pharmaceuticals Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 28, 02-67 Warszawa. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/01/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi