#

PRACOWNIK DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI

Urząd Miasta Chełm

Chełm, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1894


Obowiązki:

Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Chełm – zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu. Przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 130 tys. złotych – zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu. Terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych
  • odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy
  • znajomość przepisów i zagadnień z zakresu zamówień publicznych, prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • mile widziany staż pracy w budownictwie ogólnym i w budownictwie drogowymPełna treść ogłoszenia o pracę: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14479


Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Informacja na temat wymaganych dokumentów na stronie internetowej https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14479

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi