INTERIMAX jest częścią grupy HRBC. Jako Agencja Pracy Tymczasowej, realizujemy projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy - nasza oferta jest dla Ciebie! Numer certyfikatu agencji: 13276.
Aktualnie dla naszego klienta z branży produkcyjnej tworzyw sztucznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK ds. ORGANIZACJI PRODUKCJI
Zadania:
- Kontrola realizacji planu produkcyjnego,
- Sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, w tym : wprowadzanie do systemu oraz -wstawianie z systemu dokumentów produkcyjnych,
- Kontrola dostępności materiałów do realizacji zleceń,
- Tworzenie raportów i analiza dot. realizacji planu produkcyjnego,
- Utrzymanie dokumentacji produkcyjnej w należytym porządku.
Oferujemy :
- Umowę o pracę tymczasową na okres próbny. Po okresie próbnym przejście pod zakład,
- Pracę na jedną zmianę dostosowaną do potrzeb pracownika od poniedziałku do piątku,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
- Stabilne zatrudnienie,
- Miejsce pracy korzystne pod względem dojazdu do pracy,
- Możliwość rozwoju w solidnej firmie i w rozwojowej branży.
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą – APLIKUJ.
- Wykształcenie wyższe lub średnie,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- Mile widziana znajomość systemu Graffiti ERP,
- Dobra znajomość MS Office,
- Zdolności analityczne,
- Nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy w zespole.
INTERIMAX APT Sp. z o.o.
KLAUZULA INFORMACYJNA: <br/>1. Administratorem danych osobowych jest HRBC Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ślusarskiej 6/3, 30-710 w Krakowie. Dane kontaktowe Administratora, w tym dane Inspektora Ochrony Danych, dostępne są pod adresem www.interimax.com. <br/>2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem iodo@hrbcgroup.eu. <br/>3. Dane osobowe przetwarzane s... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.