Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1697


Obowiązki:

Przyjmowanie, analiza i przetwarzanie zamówień, bieżąca obsługa klientów (głównie telefoniczna), zapewnienie poprawności wprowadzania wysyłek towarów w systemie; monitorowanie realizacji zamówień; obsługa posprzedażowa klientów; prowadzenie dokumentacji handlowej, bieżące wsparcie działu handlowego i działu reklamacji; współpraca z magazynem i logistyką oraz z firmami zewnętrznymi.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie: Minimum średnie, mile widziane kierunkowe handlowe, ekonomiczne. Umiejętności: Obsługa pakietu Office, Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu rozmów z klientami. Doświadczenie zawodowe: mile widziane w sprzedaży, dziale obsługi, reklamacjach. Mile widziana znajomość języka angielskiego.


Miejsce pracy: Mierosławskiego 6, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.4iq.com.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi