Obowiązki na stanowisku:
• prace administracyjno – biurowe,
• wprowadzanie danych do systemu komputerowego (m. in. Faktur)
• zajmowanie się kwestiami zakupów,
• dbanie o ład i porządek na miejscu pracy,
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
• atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne,
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
• opiekę Konsultanta Agencji,
• ciekawa praca w dynamicznym zespole,
• możliwość wdrożenia nowych pomysłów w ramach obowiązujących procedur
Wymagania:
• znajomość oprogramowania MS Office – Excel, Word,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• systematyczność, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Biznes Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Biznes Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Biznes Partner Sp. z o.o. obecna jest na rynku od 15 lat. <br/>BIZNES P... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.