Pracownik ds. Administracji HR ze znajomością języka czeskiego/słowackiego
Miejsce pracy: KatowiceJesteśmy firmą specjalizującą się w usługach dla działów HR. Dostarczamy kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu kadrowo-płacowego, doradztwa HR oraz integracji systemów informatycznych dla HR. W związku z szybkim rozwojem w Polsce oraz nowymi projektami, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Jeśli czytasz nasze ogłoszenie to prawdopodobnie:
- znasz język czeski/słowacki w stopniu bardzo dobrym oraz angielski w stopniu komunikatywnym
- szukasz stałej pracy, w której będziesz mieć możliwość wykorzystania języka czeskiego/słowackiego
- zależy Ci na pracy w Katowicach
- interesuje Cię praca administracyjna w obszarze HR
- posiadasz już doświadczenie zawodowe i chcesz się rozwijać lub szukasz pierwszej stablinej pracy
Raczej nie zaskoczymy Cię obowiązkami czyli:
- przygotowaniem dokumentów dla pracowników oraz HR Managerów
- odpowiadaniem na zapytania pracowników w obszarze HR
- rejestrowaniem danych w systemie SAP HR
- ewidencją czasu pracy
- oraz innymi administracyjnymi, o których chętnie opowiemy podczas rekrutacji