Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1012


Obowiązki:

przygotowanie i prowadzenie dokumntacji związanej z zatrudnieniem nowych pracowników, przygotowanie umów o pracę umów zlecenienia, aneksów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, premi i innych świadczeń, sporządzenie listy płac, przekazywanie świadczeń na konta pracowników, obsługa programu Płatnik,ZUS, sporządzanie i wysyłka deklaracji, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, udzielenie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczenia, monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie ich w firmie, współpraca z zewnętrzymi instytucjami



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy



Miejsce pracy: Studzienna 9, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi