#

PRACOWNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY DRAGACZ

Dragacz, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0979


Obowiązki:

1) Wprowadzanie i księgowanie dowodów księgowych: rachunków faktur, not księgowych, wyciągów bankowych, poleceń księgowania;
2) Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego faktur, rachunków, not księgowych;
3) Sporządzanie i księgowanie not księgowych;
4) Rozliczanie i koordynowanie pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS;
5) Przygotowywanie not księgowych i załączników w celu obciążenia innych gmin
za dzieci, które uczą się na terenie Gminy Dragacz;
6) Monitorowanie i księgowanie dochodów;
7) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych;
8) Ewidencja i rozliczanie podatku VAT jednostek obsługiwanych w zakresie: prowadzenia rejestru VAT, sporządzania deklaracji cząstkowych VAT oraz generowania wymaganych przepisami prawa jednolitych plików kontrolnych;
9) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej;
10) Prowadzenie dziennika korespondencji oraz zarządzanie korespondencją wewnętrzną
i zewnętrzną;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • 1) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej;2) Umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz;3) Znajomość regulacji prawnych z zakresu archiwizacji, zasad klasyfikacji i opisu dokumentów, a także metod przechowywania i zabezpieczania materiałów archiwalnych;4) Umiejętność identyfikacji dokumentów, których okres przechowywania minął i ich bezpiecznego niszczenia;5) Umiejętność planowania, analizowania planu;6) Umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Microsoft Office, programy finansowo księgowe);7) Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność;8) Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów;9) Wysoka kultura osobista;10) Odporność na stres, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy


Miejsce pracy: Akacjowa 1, 86-134 Dragacz, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1) CV2) list motywacyjny,3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6) oświadczenie o niekaralności7) oświadczenie kandydat o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychw związku z procesem rekrutacji,

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi