Numer oferty: StPr/20/2245
przygotowywanie towaru do wysyłki, sprawdzanie i odbieranie poczty, zarówno w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej, nadzór nad dokumentami firmowymi, odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich działów – organów w przedsiębiorstwie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, wystawianie faktur, korekt, not obciążeniowych, kompensat etc, wprowadzanie dokumentów do systemu, kontakt z klientami oraz dostawcami, zamawianie usług transportowych u przewoźników, kontrolowanie stanów magazynowych oraz zamawianie towaru, obsługa sklepu internetowego oraz portali aukcyjnych (np. Allegro), sporządzanie i redagowanie pism administracyjnych, kontrolowanie terminowości płatności przez kontrahentów
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Przemysłowa 5A, 75-216 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia + premia od sprzedaży, pracodawca oferuje: niezbędne narzędzia, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, możliwość wdrożenia własnych pomysłów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.