Numer oferty: StPr/25/0828
- pracownik centrum elektronicznej obsługuje klienta realizuje usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych,
- pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta wykonuje pracę o charakterze usługowym,
- odpowiada za nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą
współpracę,
- udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie
wątpliwości,
- przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz
informuje klientów o statusie zlecenia,
- pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada również za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a
działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.