Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0726


Obowiązki:

Bieżąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez syndyka masy upadłości w prowadzonych postępowaniach, kontaktowanie się z sądem, organami administracji publicznej oraz stronami prowadzonego postępowania upadłościowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.


Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 89A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.nowak-kancelaria.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi