Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/10/2018.

Pracownik biurowy

Sosnowiec, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • biurowe prace administracyjne
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej
  • współpraca z dostawcami (pozyskiwanie ofert, określanie zapotrzebowania, składanie zamówień)
  • zamawianie i dystrybucja gadżetów
  • wsparcie organizacji imprez integracyjnych
  • wsparcie organizacji paneli rekrutacyjnych

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • miele widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Nasz klient oferuje: 

  • umowę o pracę
  • praca w godzinach 8.00-16:30
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie


Numer referencyjny: PB/01/2018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry