Numer oferty: StPr/21/4294
Kompleksowa, telefoniczna obsługa klienta;
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
Realizacja zamówień;
Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki;
Rozliczenie płatności;
Upomnienia za nieterminowe płatności;
Wprowadzanie dokumentów magazynowo - zakupowych oraz innych dokumentów wydatkowych do systemu Comarch Optima;
Przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego;
Pozyskiwanie nowych klientów B2B.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: HANASIEWICZA 15, 35-103 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz list motywacyjny na adres biuro@benchk.com z napisem praca w BenchKProsimy o dołączenie klauzuli: Zgodnie z art. 6 pkt.1 lit. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Benchmark Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, Hanasiewicza 15, moich danych osobowych w zakresie zawartym w CV, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.