Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0121


Obowiązki:

realizacja wyznaczonych zadań, przygotowywanie raportów, sporządzanie ofert handlowych dla kontrahentów, sporządzanie ofert przetargowych, organizacja kursów kwalifikacyjnych i szkoleń, pozyskiwanie informacji o usługach, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, marketing firmy, udział w codziennych pracach biura



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
  • PRAWO JAZDY KAT. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: SUCHARSKIEGO 2, 35-225 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi