HRO Recruitment to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy w korporacji z językiem francuskim
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
kompleksowa obsługa klientów, zgodna ze standardami firmy
zapewnienie koordynacji przepływu informacji związanych z obsługą zleceń
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
bieżąca komunikacja i wspieranie klientów
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
wykształcenia min. średniego,
znajomości języka francuskiego oraz angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (B2)
umiejętności obsługi komputera (MS Office)
umiejętności pracy w zespole oraz dobrej komunikatywności
gotowość do pracy zmianowej 6-22
Oferujemy:
Stabilna praca w profesjonalnym zespol,
Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji,
Jasno sprecyzowany zakres obowiązków,
Prywatna opieka zdrowotna, świadczenia dla pracowników,
Konkurencyjne wynagrodzenie.
Poszukujemy osób zarówno rozpoczynających swoją karierę, jak i chcących zmienić obszar zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych.