#

PRACOWNIK BIUROWY W KANCELARII RADCY PRAWNEGO/SEKRETARKA/SEKRETARZ

Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Barbara Zawołek

Kołobrzeg, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0462


Obowiązki:

Dbanie o obieg dokumentacji, prowadzenie akt papierowych, dbanie o porzadek w dokumentach, drukowanie dokumentów, nadawanie przesyłek pocztowych, kontakt telefoniczny z klientami, pomoc radcy prawnemu w biurze. Dźwiganie do 10 kg. Elastyczny czas pracy w godz. 8-20, ilość godzin według potrzeb pracodawcy, około 8-12 h/m-c. Praca w kancelarii w Kołobrzegu, możliwe wyjazdy służbowe do drugiego lokalu kancelarii (Stargard/Szczecin).



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie realizacji studiów. Preferowane osoby z wykształceniem wyższym na kierunkach prawo/administracja lub pokrewnych. Niekaralność (w przypadku zatrudnienia będzie koniczne przedłożenie zaświadczenia o niekaralności).Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera. Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, sumienność.


Miejsce pracy: Katedralna 12, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi