Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i kontakt z podwykonawcami,
Prowadzenie rozliczeń członków wspólnot mieszkaniowych (po wcześniejszym przeszkoleniu),
Księgowanie wpłat i kosztów,
Kontakt z klientami w zakresie rozliczeń, zaległości, nadpłat, itp.,
Redagowanie prostych pism i ogłoszeń,
Obsługa korespondencji.
Oferujemy:
Umowę o pracę lub samozatrudnienie,
Możliwość podjęcia długofalowej współpracy po 3-miesięcznym okresie próbnym,
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Dofinansowanie kursów i szkoleń,
Pracę w kameralnej atmosferze.
Wymagania
Wymagania:
Biegłość w posługiwaniu się komputerem,
Umiejętność korzystania z Word i Excel,
Umiejętność redagowania prostych pism oraz ogłoszeń,
Uprzejmość i kultura osobista,
Dokładność i rzetelność,
Komunikatywność w kontaktach z klientami i podwykonawcami.
Mile widziane:
Doświadczenie w tematach związanych z zarządzaniem nieruchomościami, zagadnieniami kadrowo księgowymi.
Prawo jazdy kategorii B
Prezentacja firmy
Firma “Zarządzanie i Pośrednictwo Nieruchomościami Katarzyna Keller” świ...
Firma “Zarządzanie i Pośrednictwo Nieruchomościami Katarzyna Keller” świadczy usługi z zakresu zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi na terenie Bielska-Białej i okolic od ponad 10 lat. Mamy ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku, a portfolio naszych klientów powiększa się z miesiąca na miesiąc.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
16/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
5 000PLN - ? / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Biuro / Dokumentacja
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?