Opis stanowiska pracy
Wymiar etatu: 3/4 lub 1/2 - w zależności od Twoich preferencji
Interesuje nas przede wszystkim Twoja osobowość!
Opis stanowiska pracy:
- kontaktujemy się z klientami, którzy biorą pod uwagę przedłużenie umowy / zmianę oferty;
- dopasowujemy ofertę na podstawie historii klienta;
- prowadzimy rozmowę telefoniczną w przyjaznej atmosferze;
Oferujemy:
- 2 podwyżki wynagrodzenia zasadniczego w ciągu 1 roku pracy;
- 3 korzystne systemy prowizyjne;
- dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bilety do kina, prywatną - opiekę medyczną i wiele innych;
- szkolenia wdrażające i rozwojowe;
- elastyczny grafik pracy, dostosowany do Twoich potrzeb;
- jasną ścieżkę rozwoju (od konsultanta po eksperta);
Oczekiwania:
- komunikatywność i pozytywne nastawienie do ludzi;
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym;
Aplikuj i poznajmy się bliżej! Ważne jest nie Twoje doświadczenie, a to kim jesteś! Dlatego w ciągu 5 minut od przesłania zgłoszenia otrzymasz link do I etapu rekrutacji - naszego testu. Z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie i zaprosimy na spotkanie w naszym biurze.
Do zobaczenia!
Prezentacja firmy
Transcom Worldwide Poland należy do grupy Transcom Worldwide - gl...
Transcom Worldwide Poland należy do grupy Transcom Worldwide - globalnego dostawcy usług w dziedzinie outsourcingu, który koncentruje się całkowicie na Klientach i ich obsłudze. Posiadamy 62 oddziały w 26 krajach na świecie. Nasi Konsultanci obsługują codziennie ponad 600.000 Klientów w 33 językach.
Główny oddział firmy znajduje się w Olsztynie i powstał w 2003 roku, od tego czasu prężnie się rozwija. Cały czas pozyskujemy nowych klientów, otwieramy innowacyjne projekty i tym samym tworzymy setki miejsc pracy.
Jesteśmy liderem w zakresie zarządzania relacjami z klientem w Olsztynie.
W naszym Contact Center obsługujemy klientów z wielu branż, w tym: branży motoryzacyjnej, bankowej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, handlowej. Świadczymy usługi połączeń przychodzących, wychodzących oraz obsługi klienta za pomocą poczy e-mail, listu, chat i nie tylko.
Cenimy doświadczenie zawodowe naszych kandydatów, ale przyjmujemy też osoby, które dopiero zaczynają swoją karierę. U nas każdy przechodzi nie tylko profesjonalne szkolenie wstępne, ale również cały pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje zawodowe. Wszyscy nasi pracownicy piastujący wysokie stanowiska zaczynali od pracy jako Konsultanci ds. Obsługi Klienta.
Zapraszamy do sprawdzenia naszych aktualnych ofert pracy na profilu na Facebooku TranscomPoland
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/09/2019
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing