HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi z językiem francuskim
Miejsce pracy: Katowice.
Obowiązki:
• Kompleksowa obsługa klientów, zgodna ze standardami firmy
• Zapewnienie koordynacji przepływu informacji związanych z obsługą zleceń
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
• Bieżąca komunikacja i wspieranie klientów.
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Znajomość języka francuskiego oraz angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (B2)
• Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
• Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
• Gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym 06:00-22:00
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w profesjonalnym zespole
• Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji
• Jasno sprecyzowany zakres obowiązków
• Prywatna opieka zdrowotna oraz świadczenia dla pracowników
• Konkurencyjne wynagrodzenie.