#

Pracownik biura obsługi klienta

Agencja Ubezpieczeniowa SECURA

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

  • zawieranie i obsługa umów ubezpieczenia, zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami,
  • pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z klientami,
  • doskonalenie wiedzy produktowo-sprzedażowej,
  • raportowanie procesów sprzedaży i obsługi ubezpieczeń,
  • zatrudnienie w wymiarze czasu pracy ½ - ¾ etatu (docelowo na czas nieokreślony);

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista, nastawienie na budowanie pozytywnych, trwałych relacji z klientami,
  • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
  • biegła obsługa komputera,
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office,
  • znajomość produktów ubezpieczeniowych będzie dodatkowym atutem.

Prezentacja firmy

Agencja Ubezpieczeniowa Secura funkcjonuje na rynku nieprzerwanie od 199... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/08/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi