Numer oferty: StPr/25/0169
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie biura, obsługa poczty mailowej, kasy fiskalnej oraz wysyłanie i odbieranie korespondencji firmowej.
2. Wystawianie faktur, kompletowanie dokumentów księgowych i zdawanie je do biura rachunkowego.
3. Sporządzanie zestawień kosztowych i tworzenie protokołów w systemie Excel oraz pism, oświadczeń i umów w programie Word.
4. Prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Współdziałanie z BHP w zakresie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników.
6. Wystawianie skierowań na badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości ich wykonywania.
7. Tworzenie list obecności i ewidencji czasu pracy.
8. Pisanie ofert i kosztorysów inwestycji budowlanych
9. Sporządzanie dokumentacji z zakresu prowadzonych robót budowlanych takich jak wnioski materiałowe i dokumentacja powykonawcza realizowanych projektów.
10. Zamawianie i odbieranie materiałów budowlanych oraz biurowych
11. Nadzór nad terminowością przeglądów technicznych i ubezpieczeń samochodów służbowych.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Chodkiewicza 5, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.dario.org.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.