Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/4164


Obowiązki:

Kontakt z klientami i interesantami (bezpośredni, telefoniczny i mailowy),
Prezentacja i sprzedaż oferowanych kursów oraz usług szkoleniowych
Obsługa administracyjno-biurowa świadczonych usług,
Odbieranie i wysyłanie korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej,
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przekazywanie informacji wewnętrznych,
Archiwizowanie, porządkowanie i monitorowanie dokumentacji,
Tworzenie, edycja i formatowanie dokumentów biurowych,
Dbanie o zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • 1) wykształcenie minimum średnie2) umiejętności Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, Dobra dykcja, wysoka kultura osobista i przyjazna aparycja, Chęci i zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy, Dobra znajomość programu Excel, Chęć nauki.3) doświadczenie zawodowe: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży szkoleń i kursów i obsłudze klienta.4) znajomość języków obcych: Mile widziane.


Miejsce pracy: IGNACEGO PADEREWSKIEGO 51c/24, 35-328 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi