Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/08/2021.

Pracownik administracyjno-biurowy

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik administracyjno-biurowy
Katowice
NR REF.: 1151153

Dla naszego klienta – firmy świadczącej usługi outsourcingowe i konsultingowe o międzynarodowy zasięgu, do oddziału w Katowicach, poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika administracyjno-biurowego. Twoje następne stanowisko: Do zadań na tym stanowisku będzie należało m.in. wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach, sporządzanie i ewidencjonowanie pism, organizacja i obsługa spotkań, dbałość o właściwy i płynny obieg dokumentów i przepływ informacji, obsługa firmowej skrzynki mailowej, zbieranie danych oraz analiza i raportowanie zgodnie z wytycznymi Zarządu, tworzenie prezentacji oraz współpraca z urzędami i firmami zewnętrznymi.

Idealny kandydat powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, dobrą znajomością języka angielskiego na poziomie minimum B2, umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint), prawo jazdy kategorii B a także dobrą organizacją pracy oraz samodzielność.

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość dalszego rozwoju w międzynarodowym środowisku, niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon), prywatną opiekę medyczną oraz pracę w zgranym zespole.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry