Numer oferty: StPr/25/8359
Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa, komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami, tworzenie dokumentów sprzedażowych, zakupowych w systemie handlowym, sporządzanie ofert handlowych i prezentacji. Przygotowywanie dostaw i wystawianie dokumentów wysyłkowych, doradztwo w zakresie produktów firmy, realizacja celów sprzedażowych, obsługa i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami, badanie aktualnych potrzeb klientów, aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi klientami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: SIENNA 48, 80-605 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.