Numer oferty: StPr/24/0199
Współtworzenie planów szkoleniowych w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów krajowych oraz zagranicznych na terenie ośrodka, zapewnienie wsparcia, odpowiadanie na pytania oraz udzielanie niezbędnych informacji, obsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki e-mail w języku polskim i angielskim, dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji oraz dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi standardami i procedurami firmy, sporządzanie ofert szkoleniowych w odpowiedzi na zapytania, przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek, planowanie lotów szkoleniowych i rozliczenia lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Lotniskowa 16, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.