Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

  • Sprawdzanie statusów zamówień oraz aktualizowanie ich statusów,
  • Drobne tłumaczenia dokumentów,
  • Odpowiadanie na przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z korzystaniem z konkretnej marki urządzeń,
  • Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów,
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań,
  • Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami,
  • Przygotowywanie raportów okresowych w j. obcym.

Profil Kandydata

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego LUB francuskiego (min. B2+),
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
  • Odpowiednie zaplecze techniczne do pracy z domu np. dostęp do Internetu,
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność samodzielnego i efektywnego zarządzania zadaniami

Nasz Partner Biznesowy oferuje

  • Dla osób z Warszawy możliwość pracy na pełen lub część etatu,
  • Możliwość korzystania z języka obcego w codziennej pracy i rozwijanie kompetencji językowych,
  • Zdobycie doświadczenia w pracy dla międzynarodowej organizacji z wykorzystaniem najnowszych technologii,
  • Szkolenia stanowiskowe dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz liczne możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy,
  • Konkurencyjne wynagrodzenia,
  • Jasną ścieżkę kariery z licznymi możliwościami awansu i zmiany projektów,
  • Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, bony sodexo, karta sportowa i inne.

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry