Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/04/2020.

Praca z j. niemieckim w korporacji - Order Management Specialist

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca z j. niemieckim w korporacji - Order Management Specialist
Wroclaw
NR REF.: 1135202

Order Management Specialist with German

SAP niemiecki german angielski english order management medical jobs SSC zarządzanie zamówieniami

Dla naszego klienta, firmy z branży medycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Order Management Specialist with German

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za cały proces zarządzania zamówieniami. W nowej roli będziesz pracował na programie SAP: tworzenie zamówień zakupowych, późniejsze ich monitorowanie, wysłanie potwierdzień do dostawców, zapewnienie terminowości.

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego oraz znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego w stopniu średniozaawansowanym. Ponadto, oczekujemy doświadczenia w pracy z SAP'em oraz Ms Excel w dziale zakupów (indirect), obsłudze klienta, pracy z zamówieniami, procesowaniem zamówień, księgowości.
Idealny kandydat to osoba cechująca się samodzielnością, umiejętnościami negocjacyjnymi, otwartością oraz nastawieniem na realizację powierzonych zadań.

Doświadczenie w sektorze usług dla biznesu lub środowisku korporacyjnym będzie atutem.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę z możliwością współpracy długofalowej, wynagrodzenie w zależności od doświadczenia. Ponadto, atrakcyjne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną oraz kartę Multisport), ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry