Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2021.

Praca w wewnętrznym HR - Specjalista ds. Rekrutacji / 20h tygodniowo

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca w wewnętrznym HR - Specjalista ds. Rekrutacji / 20h tygodniowo
Wroclaw
NR REF.: 1144389

Dla naszego klienta, dystrybutora/sklepu artykułów dla zwierzaków poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.

W nowej roli będziesz częścią wewnętrznego zespołu HR, który odpowiedzialny jest za selekcję i rekrutację kandydatów do struktur firmy. Do Twoich zadań należeć będzie publikowanie ogłoszeń, phone screeningi z kandydatami, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, direct search. Będziesz również odpowiedzialny za zadania administracyjne. Poszukujemy kandydata/tki z biegłą znajomością języka angielskiego, lubiącego pracę z ludźmi.

Doświadczenie w dziale HR jest wymagane. Szukamy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, kontaktowej. Ponieważ rekrutacje będą z obszaru logistyki, szukamy kandydata/tki ze znajomością zagadnień z tego obszaru (studia logistyczne/doświadczenie w takich rekrutacjach).

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenie, wynagrodzenie od 20 do 25 PLN brutto w zależności od posiadanego doświadczenia, pracę zdalną z możliwością pracy z biura (Wrocław) w zależności od preferencji. Szukamy osoby dostępnej na 20h/tygodniowo

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry