Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2019.

Praca w logistyce z językiem niemieckim lub hiszpańskim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Praca w logistyce z językiem niemieckim lub hiszpańskim
Katowice
NR REF.: 1126785

Dla naszego klienta, lidera w branży towarów konsumpcyjnych z siedzibą w centrum Katowic, poszukujemy osób na stanowisko Price Claims Specialist ze znajomością języka niemieckiego lub hiszpańskiego i/lub angielskiego gotowej do podjęcia zatrudnienia "od zaraz" na okres około 5 miesięcy.

Opis stanowiska:


  • Wykonywanie zadań operacyjnych związanych z zamówieniami lub przetwarzaniem reklamacji w systemie zgodnie ze standardami firmy.
  • Procesowanie i rozwiązywanie reklamacji klientów firmy.
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami, magazynami oraz przewoźnikami.
  • Wspieranie procesów Order to Cash.

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego (B1 / B2)
  • Znajomość jednego z wymienionych języków: hiszpański (B1 / B2) lub niemiecki (B1 / B2).
  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność.


Oferujemy:


  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji.
  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku.
  • Umowę o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu.
  • Szansę rozwoju i przedłużenia współpracy po okresie próbnym.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry