Opis stanowiska pracy

  • Planowanie i realizacja działań PR dla klientów agencji, w tym: media relations, relacje z  influencerami, kampanie wizerunkowe, organizacja eventów i spotkań prasowych
  • Przygotowywanie materiałów prasowych i promocyjnych
  • Współudział w kreacji nowych pomysłów
  • Współpraca z działami firmy: kreacja i strategia oraz social media
  • Monitoring mediów oraz przygotowywanie raportów
  • Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z mediami oraz klientami

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu PR
  • Dwa lata doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych z PR (preferowane w agencji)
  • Bardzo dobry warsztat dziennikarski (umiejętność tworzenia materiałów prasowych)
  • Dobra orientacja w rynku polskich mediów i łatwość nawiązywania z nimi relacji
  • Doświadczenie we współpracy z influencerami
  • Bardzo dobra obsługa MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia
  • Doskonała umiejętność planowania i zarządzania czasem
  • Odnajdywanie się w sytuacjach kryzysowych
  • Profesjonalizm, komunikatywność i wysoka kultura osobista


Referencje i dotychczas realizowane projekty mile widziane

 

Zgłoszenie powinno zawierać: CV oraz wykaz przykładowych realizacji/publikacji/osiągnięć z branży PR.

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy grupą komunikacji medialnej oferującej kompleksowe dział... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi