Opis stanowiska pracy
- Planowanie i realizacja działań PR dla klientów agencji, w tym: media relations, relacje z influencerami, kampanie wizerunkowe, organizacja eventów i spotkań prasowych
- Przygotowywanie materiałów prasowych i promocyjnych
- Współudział w kreacji nowych pomysłów
- Współpraca z działami firmy: kreacja i strategia oraz social media
- Monitoring mediów oraz przygotowywanie raportów
- Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z mediami oraz klientami
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu PR
- Dwa lata doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych z PR (preferowane w agencji)
- Bardzo dobry warsztat dziennikarski (umiejętność tworzenia materiałów prasowych)
- Dobra orientacja w rynku polskich mediów i łatwość nawiązywania z nimi relacji
- Doświadczenie we współpracy z influencerami
- Bardzo dobra obsługa MS Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia
- Doskonała umiejętność planowania i zarządzania czasem
- Odnajdywanie się w sytuacjach kryzysowych
- Profesjonalizm, komunikatywność i wysoka kultura osobista
Referencje i dotychczas realizowane projekty mile widziane
Zgłoszenie powinno zawierać: CV oraz wykaz przykładowych realizacji/publikacji/osiągnięć z branży PR.
Prezentacja firmy
Jesteśmy grupą komunikacji medialnej oferującej kompleksowe dział...
Jesteśmy grupą komunikacji medialnej oferującej kompleksowe działania public relations zarówno w standardowych obszarach, jak i w kanałach nowych mediów.
Naszą grupę tworzą 3 silne marki, wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji: dotPR, Get More Social oraz dotVisual. Wysoka efektywność działań, niebanalne realizacje, profesjonalne podejście do każdego projektu to od lat, niezmiennie, nasza wizytówka.
Zaufały nam m.in. takie marki, jak: John Deere, Allegro, Payu, OLX.pl, Mini Polska, Bank Pocztowy, Amica, Komandor, HBO, Inea, Walutomat, Merlin.pl, Beyond, Duon, Stendi.pl i inni.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/02/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media