#

POZOSTALI SPECJALIŚCI DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI

Woliński Park Narodowy

Międzyzdroje, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0512


Obowiązki:

Podstawowy zakres zadań wymaganych do realizacji w ramach zatrudnienia:
a) prowadzenie ewidencji operacji księgowych,
b) prowadzenie ewidencji środków trwałych,
c) bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- terminowe i prawidłowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
d) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na:
- przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
- współpracy w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji.
e) szczegółowa analiza stanu należności i zobowiązań według poszczególnych tytułów oraz według dłużników i wierzycieli,
f) bieżąca analiza ewidencji księgowej operacji pieniężnych dokonywanych na rachunkach bankowych,
g) obsługa rachunku bankowego za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej
w zakresie sporządzania i wysyłania przelewów,
h) archiwizowanie dokumentów,
i) wykonywanie innych prac odpowiadających posiadanemu wykształceniu, doświadczeniu
i wiedzy zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub kierownictwo WPN, zgodnie
z zapisem kodeksu pracy art. 100 § 1.
Ponadto pracownik będzie wykonywał zadania wynikające z bieżącej pracy Wolińskiego Parku Narodowego, będzie uczestniczył w komisjach, zespołach roboczych, wspólnych inicjatywach, a także będzie wykonywał inne polecenia pracodawcy związane z zakresem swoich obowiązków.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: ekonomia

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość

Pozostałe wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność, odpowiedzialność i dokładnośća) znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym niezbędnym do prawidłowego wykonywania obowiązków,b) bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych,c) umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustaw:- o finansach publicznych,- o rachunkowości,- o podatku od towarów i usług,- o podatku dochodowym od osób prawnych,- o podatku dochodowym od osób fizycznych.d) umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,e) zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów.


Miejsce pracy: Grodno 1, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi