Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0727


Obowiązki:

- obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie dzienników podawczych,
- prowadzenie rejestrów aktów normatywnych PZPW,
- obsługa kancelaryjno-biurowa Wicedyrektora ds. Biblioteki, prowadzenie ewidencji spraw prowadzonych przez Wicedyrektora ds. Biblioteki,
- redagowanie pism, przygotowanie zestawień, tabel, harmonogramów, komunikatów,
- administracyjna obsługa spotkań, imprez organizowanych przez bibliotekę, prowadzenie kalendarza spotkań, imprez bibliotecznych,
- współpraca ze wszystkimi działami i filiami w celu realizacji powierzonych zadań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa urządzeń biurowych
  • prawo jazdy B
  • Bardzo dobra znajomość programu MS OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące



Miejsce pracy: Grodzka 45b, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: pcen.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi