Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2506


Obowiązki:

Zakres czynności:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy oraz sporządzanie dokumentów w tym zakresie,
- prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem umów cywilnoprawnych,
- wystawianie pracownikom delegacji służbowych i legitymacji służbowych,
- bieżące prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
- nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników,
- przygotowywanie dla pracowników skierowań na badania okresowe, kontrolne i wstępne,
- prowadzenie dokumentacji związanej z wolontariatem, stażami oraz praktykami zawodowymi,
- prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych i jej archiwizowanie,
- archiwizacja dokumentacji kadrowej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2025 r. wyniósł powyżej 6 %.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Zawód:

  • Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 2)

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku: zarządzanie, administracja, ekonomia,- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr,- znajomość przepisów regulujących zakres zadań wykonywanych na określonym stanowisku: ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych,- obywatelstwo polskie,- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych.Wymagania dodatkowe:- umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność,- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność,- dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, samodzielność,- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.Oferta przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.


Miejsce pracy: Ogrodowa 9, 85-039 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej, oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1, proszę przesyłać na skrzynkę e-mail: kadry@mopsbydgoszcz.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi