Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1197


Obowiązki:

Utrzymanie w należytej czystości i porządku pomieszczeń takich jak: sanitariaty, łazienki, korytarze, sale dziennego pobytu, świetlice, aneksy kuchenne itp. w tym: odkurzanie, ścieranie kurzu, opróżnianie kosza na śmieci, mycie sanitariatów, zamiatanie i mycie podłóg, mycie okien oraz luster, wymiana ręczników.
Utrzymanie środków higienicznych, czyszczenie wykładzin, wietrzenie sal.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • zasadnicze zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie min. zawodowe, aktualna książeczka sanitarno- epidemiologiczna, umiejętność pracy w zespole, sumienność, uczciwość, samodzielność, rzetelność i dbałość o jakość wykonanej pracy


Miejsce pracy: Leonida Teligi 4, 75-206 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, godziny pracy do ustalenia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi