Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0469


Obowiązki:

1) obsługi wniosków o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego, wniosku
o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie m. in. rejestru cen nieruchomości oraz kopii dokumentów będących podstawą wpisu w rejestrze ewidencji gruntów i budynków składanych osobiście oraz za pomocą środków elektronicznych (geoportal, ePUAP, e-doręczenia, email);
2) rejestrowania wniosków w systemie informatycznym TurboEwid;
3) sporządzania wypisów oraz zbiorów danych z rejestru ewidencji gruntów i budynków;
4) generowania dokumentów obliczenia opłaty za sporządzenie wypisów oraz zbiorów danych z rejestru ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości;
5) wprowadzania zmian w zakresie danych osobowych w rejestrze ewidencji gruntów i budynków;
6) skanowania dokumentów będących podstawą wprowadzania zmian w rejestrze ewidencji gruntów i budynków;
7) obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji na temat danych zawartych w rejestrze ewidencji gruntów i budynków, rejestrze cen nieruchomości
8) współdziałanie z wydziałem finansowo księgowym w zakresie sporządzonych dokumentów obliczenia opłaty;
9) przygotowanie projektu pism, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z ewidencją gruntów i budynków;
10) wykonywanie czynności biurowych, w tym: przygotowywanie i wysyłka korespondencji, archiwizowanie dokumentacji wydziałowej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • - znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenia w sprawie ewidencji, miejscowości, ulic i adresów, rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenia w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji, rozporządzenia w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym;- biegła znajomość programów komputerowych: programy Microsoft Office i Excel oraz obsługi innych urządzeń biurowych;- rzetelność, sumienność i inicjatywa w pracy; umiejętność obsługi interesantów; dobra organizacja pracy, praca pod presją czasu, praca w zespole; doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;- posiadanie wykształcenia geodezyjnego będzie dodatkowym atutem, min. 3 lata stażu w przypadku wykształcenia średniego- praca w godz. 07.30 - 15.30


Miejsce pracy: Królewska 10, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Przebieg postępowania dotyczący naboru dostępny na stronie:https://bip.powiatzdunskowolski.pl/oferta-pracy/8147/podinspektor-w-wydziale-geodezji-kartografii-katastru-i-gospodarki-nieruchomosciami

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi