Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1242


Obowiązki:

Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z gospodarowaniem środkami trwałymi, pozostałymi środkami trwałymi oraz majątkiem podlegającym ewidencji ilościowej, weryfikowanie poprawności stosowanych okresów i stawek amortyzacji środków trwałych, prowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów, przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych w ramach środków ujętych w planie finansowym jednostki w zakresie robót budowlanych, usług i dostaw na podstawie dokumentów otrzymanych z biur merytorycznych, opis dokumentów finansowo- księgowych dotyczących działalności spraw bieżących oraz nadzór nad terminowością ich obiegu
Godziny pracy: między 7:00 a 16:30
Oferta skierowana jest również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • szkolenie środki trwałe i podatkowe
  • instrukcja kancelaryjna oraz archiwizacja dokumentów

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie województwa,znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych


Miejsce pracy: Bartosza Głowackiego 14, 10-448 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;Życiorys zawodowy Curriculum Vitae;Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;Kserokopia dokumentów poświadczających kwalifikacje na dane stanowisko (jeżeli wymagane w treści ogłoszenia);Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*;Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru*;Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych*;Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze*.* Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii http://bip.wmcnt.pl;

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://wmcnt.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi