Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1442


Obowiązki:

1. Prowadzenie postępowań niepodlegającym przepisom ustawy PZP do wysokości 170 000 zł netto zgodnie z procedurą udzielenia zamówień obowiązującą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
2. Pomoc i współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych dot.: wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Administrowanie rejestrem postępowań niepodlegającym przepisom ustawy PZP prowadzonym w urzędzie w systemie elektronicznym.
4. Prowadzenie i analiza planu udzielonych zamówień.
5. Pomocy i współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w przygotowaniu oraz prowadzeniu postępowań z zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.
6. Przeprowadzanie postępowań i nadzór nad ich realizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowania środków publicznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o pracownikach samorządowych, f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,g) Statutu Województwa Świętokrzyskiego.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. udokumentowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2. wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji lub prawa.


Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem. Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKUSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWSIKO URZĘDNICZE: W URZĘDZIE DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.9. Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 29 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2) al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielcelub2) przesłać pocztą do dnia 29 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego)Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielcelub3) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 29 grudnia 2025 r.AE:PL-57494-35550-GDUUU-22lub4) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 29 grudnia 2025 r.Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego/3h680wewfh/SkrytkaESPz dopiskiem: Dotyczy naboru Nr 071.OK.11.2025 na stanowisko podinspektora w Departamencie Organizacyjnym i Kadr Dodatkowe informacje pod nr tel. 413******

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi