Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1129


Obowiązki:

1. Prowadzenie ewidencji wynajmu i zapewnianie należytej obsługi sal konferencyjnych Urzędu.
2. Prowadzenie ewidencji zakupu i niszczenia pieczątek pracowników Urzędu.
3. Zamawianie grawertonów, kwiatów, wieńców i drobnych upominków okolicznościowych na potrzeby Zarządu Województwa.
4. Dbanie o wygląd estetyczny terenu wokół Urzędu.
5. Dokonywanie zakupów wyposażenia mającego wpływ na stan techniczny i wygląd estetyczny pomieszczeń Urzędu.
6. Prowadzenie i dokumentowanie postępowań z zamówień publicznych w zakresie dostaw o wartości poniżej lub równej 50 000 zł netto



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obowiązkowość, odpowiedzialność
  • znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;4) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.


Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.9. Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.Dokumenty należy składać z dopiskiem:Dotyczy naboru Nr 053.OK.8.2025 na stanowisko podinspektora w Departamencie Organizacyjnym i Kadr

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi