Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0670


Obowiązki:

Ogólny zakres obowiązków: załatwianie spraw z zakresu zadań realizowanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, w tym w szczególności:
1. Ochrona gromadzonych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskiwaniem.
2. Obsługa wykonawców zgłaszających prace geodezyjne i kartograficzne, przygotowywanie materiałów i wydawanie zaleceń odnośnie ich wykorzystania, poinformowanie o innych opracowaniach realizowanych aktualnie na obszarze zgłoszonej pracy.
3. Należyte ewidencjonowanie zgłoszeń oraz zleceń związanych z prowadzeniem zasobu i naliczanie opłat za wykonywane czynności oraz sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty
4. Gromadzenie, ewidencjonowanie i aktualizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
5. Wyłączanie z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową.
6. Klasyfikowanie, kwalifikowanie i porządkowanie materiałów wyłączonych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
7. Przekazywanie materiałów archiwalnych wyłączonych z zasobu do właściwych archiwów państwowych.
8. Reprodukcja materiałów geodezyjno kartograficznych.
9. Archiwizowanie dokumentacji gromadzonej w PODGIK.
10. Bieżąca i ciągła archiwizacja zasobu prowadzona w formie elektronicznej i tradycyjnej.
11. Udostępnianie materiałów stanowiących zasób geodezyjny i kartograficzny do prowadzonych w Wydziale spraw i postępowań (w formie wydruków lub w wersji elektronicznej z terenu powiatu bartoszyckiego), a także wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej.
12. Wykonywanie czynności z zakresu ochrony znaków osnowy szczegółowej (prowadzenie spraw, wizje terenowe)
13. Obsługa interesantów w punkcie obsługi petenta.
14. Obsługa wniosków wpływających poprzez Geoportal Powiatu Bartoszyckiego.
15. Udzielanie odpowiedzi na zapytania komornicze i skarbowe.
16. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
17. Prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii oraz dotyczących funkcjonowania Ośrodka
18. Prowadzenie spraw związanych z modernizacją Ewidencji Gruntów i Budynków (prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzenie decyzji administracyjnych, wykonywanie czynności dotyczących postepowań administracyjnych)
19. Udostępnianie osobie zastępującej prowadzonej dokumentacji, ze wskazaniem spraw terminowych wymagających załatwienia podczas nieobecności.
20. Ponoszenie odpowiedzialności za ochronę danych osobowych w zakresie posiadanego upoważnienia do ich przetwarzania przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem co wynika z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
21. Współpraca z pozostałymi pracownikami Wydziału w celu sprawnego realizowania zadań, a w szczególności z ewidencją gruntów w zakresie zgodności części graficznej z opisową
22. Pełnienie zastępstwa w razie nieobecności pracownika PODGiK.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe na kierunku informatyka lub geodezja


Miejsce pracy: Grota-Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi