Numer oferty: StPr/25/0472
1) Zadania ogólne:
a) opracowywanie propozycji do projektu budżetu z zakresu prowadzonych spraw oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu.
b) czynny udział w realizacji zadań związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb mieszkańców w zakresie kultury fizycznej i sportu.
c) przygotowywanie projektów aktów prawnych i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, jej Komisji i Kolegium Prezydenta Miasta.
d) przygotowywanie projektów umów i porozumień.
e) przygotowywanie sprawozdań, analiz i bieżących informacji.
f) przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski Komisji, interpelacje radnych
i wystąpienia parlamentarzystów.
g) wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących statystyki państwowej.
2) Zadania szczegółowe:
a) przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert z zakresu kultury fizycznej
i sportu, weryfikacji ofert i wniosków oraz publikacji wyników w systemie WITKAC.
b) kontrola realizacji zadań publicznych z zakresu kultury fizycznej i sportu, zleconych do realizacji klubom i innym organizacjom.
c) współpraca z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami realizującymi zadania zlecone przez Miasto z zakresu kultury fizycznej i sportu.
d) współdziałanie z klubami sportowymi, stowarzyszeniami oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej.
e) prowadzenie i nadzorowanie spraw oraz przygotowywanie dokumentacji związanej
z finansowaniem działalności z zakresu współzawodnictwa sportowego dzieci oraz szkolenia sportowego dzieci i młodzieży, również w ramach Miejskiej
i Wojewódzkiej Rywalizacji Sportowej, w tym koordynacja dofinansowania udziału w zawodach (kosztów przejazdów), zakupu sprzętu sportowego.
f) prowadzenie spraw w zakresie planowania budżetowego, dysponowania środkami
z budżetu miasta i sprawozdawczości w zakresie kultury fizycznej, sportu i rekreacji.
g) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z analizą i statystyką na potrzeby Wydziału Kultury i Sportu oraz instytucji zewnętrznych.
h) podejmowanie działań w zakresie organizacji zajęć pozalekcyjnych dla uczniów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
i) koordynacja programu Powszechnej Nauki Pływania. Już pływam, jestem bezpieczny.
j) opracowywanie dokumentacji, w tym przygotowywanie decyzji dotyczących zezwoleń na organizację sportowych imprez masowych odbywających się na trenie Suwałk.
k) kontrola podmiotów odpowiedzialnych za organizację sportowych imprez masowych.
l) obsługa administracyjna Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Suwałk.
m) przygotowywanie, aktualizacja i publikacja materiałów na BIP Miasta.
n) archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy, 4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a) nieposzlakowanej opinii, b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowisko konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, d) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora, e) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),6) kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),7) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).7. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki.2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach.3) Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 września 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Urzędu lub data stempla pocztowego.8. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania w ramach wyboru.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.