#

PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM

URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

Skierniewice, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0554


Obowiązki:

• sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej;
• analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem;
• prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym;
• księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych;
• prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie:
- sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych),
- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Praca na czas określony] : 3 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 16:001.Wymagania niezbędne :obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, bankowość lub administracja;minimum 3 lat stażu pracy,bardzo dobra znajomość ustaw: Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości; Ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.01.2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,nieposzlakowana opinia, bardzo dobra obsługa komputera,umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, sumienność, pracowitość,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,2. Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową.3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej;analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem;prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym;księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych;prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie:- sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych),- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.bieżąca analiza ewidencji księgowej oraz przestrzeganie terminów płatności zobowiązań i egzekucja należności;sporządzanie okresowej sprawozdawczości dotyczącej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;współpraca w zakresie rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych wynikającego z ewidencji Funduszu Świadczeń Socjalnych;sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych oraz zaliczek na delegacje;sporządzanie informacji dla jednostek w zakresie planowania i realizacji budżetu. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Miejsce pracy: Praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim.Stanowisko pracy:Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6 %. 6. Informacje dodatkowe:dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną,osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów ( w zaklejonej kopercie ) w terminie do dnia 23 grudnia 2025 roku na adres: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICEul. Rynek 196-100 Skierniewicez dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Wydziale FinansowymInformacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.skierniewice.pl ) oraz w siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1.


Miejsce pracy: Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,list motywacyjny,życiorys (CV),kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji zatrudnienia,kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z K.R.K.Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi