#

PODINSPEKTOR W DZIALE EKSPLOATACJI

ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE

Lublin, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2066


Obowiązki:

1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z utrzymaniem terenów zewnętrznych utwardzonych oraz zieleni stanowiących własność gminy:
- prowadzenie spraw związanych z programowaniem i planowaniem wykonawstwa, zlecaniem w drodze przetargów robót w zakresie konserwacji i renowacji terenów zielonych,
- koordynacja prac prowadzonych przez administratorów w zakresie pielęgnacji zieleni, wyposażenia placów zabaw i prowadzenie w tym zakresie instruktażu,
- przygotowywanie dokumentów do zamówień publicznych na usługi w zakresie wycinki, prześwietlania i nasadzeń oraz umów dla wyłonionych w drodze postępowania dostawców usług,
- sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zieleni.
2. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych z usługobiorcami umów na usługę administrowania budynkami i lokalami pozostającymi w zarządzie ZNK.
3. Prowadzenie kontroli w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno porządkowym
i estetycznym budynków i ich otoczenia oraz urządzeń wspólnego użytku.
4. Koordynacja spraw związanych z administrowaniem, obsługa interesantów i powierzonej korespondencji.
5. Analiza i przygotowywanie projektów opinii wniosków składanych w ramach Inicjatywy Lokalnej, Budżetu Obywatelskiego oraz Zielonego Budżetu Obywatelskiego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa programów pakietu MS OFFICE
  • Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe.2. Znajomość Ustawy o ochronie przyrody.3. Znajomość Uchwały nr 1363/XLV/2022 RADY MIASTA LUBLIN z dnia 15 grudnia2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Lublin(z późn. zm.).4. Znajomość ustawy o własności lokali.5. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Posiadanie obywatelstwa polskiego.8. Niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej.9. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku podinspektoraw Dziale Eksploatacji.11. Obsługa komputera w środowisku Windows (Word, Excel).


Miejsce pracy: GRODZKA 12, 20-112 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem, klauzulą RODO (treść w ogłoszeniu).2. Życiorys zawodowy (CV) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem, klauzulą RODO (treść w ogłoszeniu).3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących staż pracy oraz inne dodatkowe informacje potwierdzające posiadane kwalifikacje.5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora w Dziale Eksploatacji opatrzone klauzulą art. 233 Kodeksu Karnego.6. Oświadczenia kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8. Oświadczenie, iż kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaz pełni praw publicznych.9. Podpisana Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (formularz dołączony w treści ogłoszenia).Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi