Numer oferty: StPr/25/2068
1. Nadzorowanie sporządzania niezbędnych dokumentów i wykonywanie czynności przygotowawczych oraz organizacyjno technicznych dotyczących realizacji zamówień publicznych.
2. Przygotowywanie wniosków dotyczących powołania, obsługa biurowo techniczna oraz udział w pracach komisji przetargowych.
3. Prowadzenie czynności związanych z postępowaniem odwoławczym.
4. Sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia.
5. Prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej zrealizowanych zamówień publicznych oraz rejestru udzielonych zamówień publicznych.
6. Udostępnianie, na pisemne żądanie osób zainteresowanych, protokołu z ofert, wszelkich oświadczeń i zaświadczeń składanych w trakcie postępowania, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę.
7. Zamieszczanie ogłoszeń o których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
8. Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za administrowanie, koszty zarządu, fundusz remontowy i dostawę świadczeń do lokali stanowiących komunalny zasób mieszkaniowy.
9. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych z usługobiorcami umów na usługę administrowania budynkami i lokalami pozostającymi w zarządzie ZNK.
10. Prowadzenie kontroli w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno porządkowym
i estetycznym budynków i ich otoczenia oraz urządzeń wspólnego użytku.
11. Koordynacja spraw związanych z administrowaniem, obsługa interesantów
i powierzonej korespondencji.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: GRODZKA 12, 20-112 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.2. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej (cv) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących staż pracy oraz inne dodatkowe informacje potwierdzające posiadane kwalifikacje.5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora w Dziale Eksploatacji opatrzone klauzulą art. 233 Kodeksu Karnego.6. Oświadczenia kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8. Oświadczenie, iż kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.9. Podpisana Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (formularz zawarty w treści ogłoszenia).10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie pracy w wykonywaniu czynności z zakresu procedur zamówień publicznych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.