Numer oferty: StPr/25/1654
a)prowadzenie spraw kadrowych obsługiwanych jednostek,
b)sporządzanie sprawozdawczości w zakresie Systemu Informacji Oświatowej (SIO) jego weryfikacja i przekazywanie do Ministerstwa Edukacji Narodowej, celem naliczenia subwencji oświatowej, prowadzenie bazy SIO wraz z uaktualnieniami,
c)realizacja zapisu ustawy Prawo oświatowe w zakresie art. 122 z dnia 14 grudnia
2016 r. w tym: przyjmowania wniosków od pracodawców, dokonywanie zapotrzebowań finansowych, wydawanie decyzji administracyjnych i rozliczanie,
d)prowadzenie kontroli spełniania obowiązku nauki przez uczniów z terenu gminy,
e)terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych jednostek obsługiwanych,
f)opisywanie faktur, zgodnie z przydziałem obowiązków,
g)dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretacja,
h)prace w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją korespondencji, dekretacja dokumentów,
i)segregacja dokumentacji źródłowej z podziałem na jednostki obsługiwane,
j)czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji, czynności biurowych (tworzenie rejestrów, ewidencji itp.),
k)terminowe i rzetelne sporządzanie zestawień, analiz i sprawozdań związanych
z zajmowanym stanowiskiem,
l)wdrażanie procedury e doręczeń, elektronicznego obiegu dokumentów CUW,
m)przygotowywanie projektów instrukcji kancelaryjnej w sytuacji zmiany przepisów,
n)prowadzenie i zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
o)współdziałanie w przygotowaniu materiałów do projektu budżetu oraz postrzeganie zapisów budżetu przy wykonywaniu zadań,
p)stałe aktualizowanie zbiorów przepisów prawnych dotyczących stanowiska pracy,
r)prace w zakresie spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
s)inne czynności zlecone przez przełożonego
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 36-072 Świlcza 164, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 4
Wymagane dokumenty: Dokumenty składane przez osoby zainteresowane muszą spełniać wymogi zgodnie z ogłoszeniem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym, imieniem i nazwiskiem z dopiskiem:Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Centrum UsługWspólnych Gminy Świlcza" w Centrum Usług Wspólnych 18; 36-072Świlcza 164 lub przesłać pocztą w terminie do dnia : 21.05.2025 r. Wymagane dokumenty:a) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sięo zatrudnienie (wg załącznika),b) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopieświadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy np.zaświadczen ie z zakładu pracy o zatrudnieniu),e) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazanyprawomocnym wyrokiem sądu za umyś l ne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;f) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność doczynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,h) własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wgzałącznika),i) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia),j) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.We wrześniu 2024 r. w Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6 %.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.