Numer oferty: StPr/25/0294
1. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Przyjmowanie wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji.
4. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji.
5. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 38-710 Czarna Górna 74, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.