#

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI

Pruszcz Gdański, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2175


Obowiązki:

Planowanie budżetu i wieloletniej prognozy finansowej i ich zmian, sporządzanie planu finansowego zadań zleconych oraz jego zmian, sporządzanie planu finansowego Urzędu Miasta i jego zmian, przekazywanie informacji Kierownikom jednostek i komórek organizacyjnych Urzędu Miasta o przyznanych środkach w budżecie w terminie określonym w obowiązujących przepisach oraz o zmianach planów finansowych, kontrola poprawności sporządzenia umów, zleceń, wniosków o zaangażowanie i metryk do umów oraz weryfikacja zgodności z planem, zastępowanie stanowiska zajmującego się rachunkowością budżetu. Praca w poniedziałek w godzinach 9-17, wtorek-piątek w godzinach 7:30-15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe: rachunkowość i finanse, ekonomia lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe o kierunku rachunkowość, finanse, ekonomia, znajomość ustaw dotyczących: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów samorządu terytorialnego, samorządu gminnego, pracowników samorządowych, znajomość rozporządzeń: w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawie wieloletniej prognozy finansowej jednostki samorządu terytorialnego, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości, komunikatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność i systematyczność, umiejętność pracy w zespole.


Miejsce pracy: Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV),- list motywacyjny, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,- kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,- oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz.530), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do inspektora w Referacie Księgowości Budżetowej w terminie do dnia 12 kwietnia 2023 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w lutym 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi