Numer oferty: StPr/25/0754
Wykonywanie czynności procesu inwestycyjnego z zakresu inwestycji kubaturowych i infrastrukturalnych, pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozyskiwanie oraz przygotowywanie terenu pod inwestycje, przygotowywanie dokumentacji projektowych, przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców, nadzór nad realizacją inwestycji: przekazanie placu budowy, bieżący nadzów nad realizacją, roliczanie finansowe, przeprowadzanie odbiorów, uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie, eksploatacja inwestucji - odbiory gwarancyjne, udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwaranacyjnych inwestycji, prowadzenie remontów i rozbiórek budynków będących w zasobach Gminy Miejskiej, udział w komisji przejmującej mienie komunalne, prowadzenie zadań określonych odrębnymi przepisami wewnętrznymi z zakresu ewidencji środków trwałych w odniesieniu do prowadzonych inwestycji, przygotowywanie dokumentów OT i PT w ramach międzywydziałowych konsultacji, przygotowywanie propozycji do planów budżetowych, współpraca z Wydziałem Inicjaty w Gospodarczych przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji i przy rozliczaniu inwestycji, realizacja bieżących zadań Wydziału związanych z utrzymaniem oświetlenia miejskiego ulic i innych miejsc publicznych, utrzymaniem kanałów technologicznych, sprawdzanie zgłoszeń i podjęcie działań mających na celu wyeliminowanie zagrożeń i nieprawidłowości, przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców realizujących powyższe czynności, nadzór nad realizacją prac tj. kontrolowanie w terenie wykonania zleceń, odbiory zleconych prac i rozliczenia wykonawców, dokonywanie przeglądów technicznych oświetlenia, prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem kosztów za oświetlenie i konserwację oświetlenia ulicznego, przyjmowanie wniosków dotyczących budowy oświetlenia, zgłoszeń awarii oświetlenia, prowadzenie korespondencji i działań w tym zakresie, prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem kanałów technologicznych, ich ewidencją i udostępnianiem, obsługa RISS, SIDAS, GRU, EWID, przygotowywanie korenspondencji należącej do zakresu działań Wydziału.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie do pracodawcyWymagane dokumenty oraz więcej informacji znajduję się na stronie:https://bip.starogard.pl/a,26755,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektorainspektoraglownego-specjalisty-w-wti.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.