Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0607


Obowiązki:

Obsługa sekretariatu, przyjmowanie interesantów , udzielanie informacji, obsługa kancelaryjno- biurowa sekretariatu zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu, ewidencja przyjmowanych dokumentów w postaci rejestrów korespondecji przychodzącej oraz wychodzącej, publikowanie na stronie BIP aktualizacji danych teleadresowych naborów na wolne stanowiska urzędnicze itp. , prowadzenie i zarządzanie archiwum jednostki, prowadzenie ewidencji przydziału odzieży ochronnej w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja
  • średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, administracja

Pozostałe wymagania:

  • OGŁOSZENIE 0 NAB0RZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE:Dyrektor Centrun Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Swinoujściu z siedzibąprzy ul. Wojska Polskiego 1/5, na podstawie z art.11,12,13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.opracownikachsamorządowych(Dz.U.z2024r.,poz.1135zzm.)oglaszanabórnastanowiskourzędnicze - 1 etat.Określenie stanowiska uzędniczego: Podinspektor/ Inspektor ds. sekretariatu (k/m)Czasu pracy: pelen etat -40 godz. tygodniowoWymagania niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku:1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej,albo obywatelstwo imych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umówmiędzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawopodejmowania zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ;2) wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadańna powyższym stanowisku pracy lub średnie oraz co najmniej 3 letni staż na stanowiskuo odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na powyższymstanowisku pracy ,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe to pozostale wymagania, pozwalające na optymalnewykonywanie zadań na danym stanowisku:1 ) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub na kierunku administracja,2) predyspozycje osobowościowe:a) dyspozycyjność,b) umiejętność pracy w zespole,c) sumiemośćd) dokładnośće) odpowiedzialność,3) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej ,4) biegła obsługa komputera w tym programów MS Office,5) umiejętność pracy pod presją czasu.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:1) zatrudnienie: 1 etat: od 1 stycznia 2026 r., umowa na czŹLs określony;2) czas pracy: pełen etat -40 godzin tygodniowo;3) miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściuul. Wojska Polskiego 1/5;4) stanowisko pracy na 111 piętrze (winda),5) specyfika pracy: stanowisko wymagające dyspozycyjności, odpomości na stres, dobrejorganizacj i pracy ;6) wysiłek umysłovv;7) praca przy monitorze ekranowym;8) brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. okres zatrudnienia: 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślonyPraca w godzinach: 7:00- 15:00


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:i. list motywacyjny,2. Życiorys zawodowy (CV),List motywacyjny i życioiys zawodowy (CV) należy opatrzyć wlasnoręcznymi podpisami,numerem te]efonu kontaktowego lub e-mai]em, a także kJauzulą o następującej treści:Dobrowo]nie wyrażam zgodę m przetwarzanie moich danych osobowych (innych niżwymagane przepisami prawa) przez administratora danych w ce[u i.ealizacji procesu##cłhn%=f:;#Eopśgd*offj#:T#to:j*.łu#eri#a#LT,p:Tg#pu*mnie są zgodne z prawdą. Zapoznalem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej,w tym z informacją o celu i sposobach pizetwarzania danych osobowych oraz o prawachjakie mi przyslugują w związku z przetwarzaniem danych osobowych."3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczeniao zatrudnieniu),5. oświadczenie kandydata o pełnęj zdolności do czynności prawnych,6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,7. + oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwościgane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8. podpisane własnoręcznie oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwopopełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie kame,9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -w przypadkukandydatek/kandydatów, zamierząjących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniuw przypadku, gdy znąjdują się w gronie nąjlepszych kandydatek/kandydatów,i o. klauzula infomacyjna dla kandydata.Kserokopie dokumentów, które sklada kandydat powinny być pizez niego potwierdzonezuzgodnośćzoiyginalem.Klauzula infomacyjna do pobrania na stronie htet.netowej bip.um.swinoujscie.p]w zakladce - Jednostki Organizacyjne - Jednostki budżetowe- Centrum Uslug Wspólnychw Świnoujściu, w wersji papierowej w kadrach Centrum Uslug Wspólnych pok. 316.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centnm Usług Wspólnych Gminy MiastoŚwinoujście w Świnoujściu, w rozumieniu przepisów o rehbilitaęji zawodowej i społecznej orazzzatnidnianiu osób riepełnosprawnych w listopadzie 2025 r. nie przekroczył 6%.8##:#:ĘL=no:japi#B.:#st?u#2T2Tffbioi#ićq:Ę=#L#spó#yź;łna adres:#w##Sp*sriYegr,#2%yś#gu:ś#oujstiewśwhoujstiuw zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem:..Dotvczv naboru na wohe stanowisko PodinsDektor/InsDektor ds. sekretariatu łk/m`Centrum Uslug WsDólnvch Gminv Miasto Świnouiście" w teiminie do 29 grudnia 2025 rokudo godz. 15:00.Uwa8a:1. Weryfikacja spełniania przez kandydatkiftandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawiedokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy,że kompleme aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręczmie podpisaneoświadczenia.2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej fomie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżejokreślonym terminie n ie będą rozpatrywane.4. Kandydaci spełniający wymagania fomalne określone w ogłoszeniu o iiaborze zostaną powiadomieni mailowolub telefonicznie o teminie i miejscu naboru.5. Wszystkie dol(umenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonaneprzez thimacza przysięgłego.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi