#

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Urząd Miejski w Mielnie

Mielno, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1958


Obowiązki:

1) prowadzenie spraw w zakresie wydawania dokumentów tożsamości, prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
2) prowadzenie spraw w zakresie działalności gospodarczej (CEIDG);
3) poświadczanie danych ze zbioru ewidencji działalności gospodarczej;
4) prowadzenie spraw meldunkowych wynikających z przepisów ustawy o ewidencji ludności;
5) prowadzenie Rejestru Danych Kontaktowych;
6) prowadzenie Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL;
7) prowadzenie spraw z zakresu nadawania obywatelom Ukrainy statusu UKR.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia;6) wykształcenie wyższe; 7) staż pracy: podinspektor - staż pracy nie jest wymagany, inspektor - min. 3 lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o Centralnej Ewidencja i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o transporcie drogowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o samorządzie gminnym;2) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; 3) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;4) umiejętność negocjacji, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, radzenie sobie w trudnych sytuacjach;


Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi